fredag 1 september 2017

Helgläsning vecka 35

Veckorna går alldeles fruktansvärt fort just nu och emellanåt hinner man knappt blinka innan det är helg igen. Så är det verkligen den här gången men det beror till viss del också på att det är makens sista semestervecka, på måndag börjar han jobba igen. Att han börjar jobba igen betyder också att jag kommer att få mer lästid på dagarna så det finns nånting positivt med det också.
Men nu ska jag inte gå händelserna i förväg, nu är det helgen som gäller. Vi kommer att ta det lugnt den här helgen och det enda vi ska iväg på är att vi ska handla inför kommande vecka och få tag på det där paprikapulvret (det skrev jag om i ett tidigare inlägg). Jag borde alltså ha rätt så bra med lästid, men att det blir så kan man ju aldrig vara säker på.


Det jag tänkt läsa är i alla fall






Inte flera mord! av Maria Lang
Har jag redan börjat läsa












Tjockdrottningen av Moa Herngren






Jag håller igen lite för säkerhets skull när det gäller planeringen för den här helgen. Hinner jag läsa mer så är det bra, annars räcker det gott och väl med de här och så får jag istället släppa loss riktigt ordentligt när det gäller veckoplaneringen för kommande vecka.

Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar