fredag 29 september 2017

Helgläsning vecka 39

Den här helgen ska vi bara ta det lugnt har vi tänkt. Vi får inga besök och ska själva inte ut på nånting så planeringen innefattar i princip bara soffläge, tv-tittning och läsning. Från början hade jag faktiskt tänkt att hålla på med storkok i helgen, men som det känns nu så orkar jag bara inte med det heller. Det enda jag vet jag helt enkelt måste göra är att skriva färdigt recensioner så jag kommer i kapp igen. Andra måsten existerar inte för den här helgen.
Läsa orkar jag alltid och jag har ju en rejäl hög med böcker att välja bland så enda problemet är att bestämma exakt vilka böcker det ska bli så att det blir en bra blandning.

Det jag tänkt mig att läsa i helgen är







Den goda dottern av Karin Slaughter
Har jag redan läst ungefär 1/3 av











I det sista regnet av Janesh Vaidya











Smugglaren av Jan-Erik Fjell












Vad har du tänkt läsa i helgen?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar