fredag 16 februari 2024

Fem en fredag vecka 7: Spretigt

 



En god natts sömn är allt som behövs för att tillvaron direkt ska se ljusare ut. Jag, som brukar sova i tvåtimmars intervaller, har inatt sovit 4 timmar i sträck, vaknade och kände mig piggare än på länge. Och till mångt och mycket berodde det på att jag fick en extra halvtimme aktivitetstid igår kväll. Det riktigt härliga är att fr o m måndag kommer det (en extra halvtimme aktiv tid) att ske varje kväll. Så jag har att se fram emot många såna här nätter framledes.

Nu är det i alla fall dags att svara på frågorna i elisamatildas Fem en fredag

1. Vilken skiva kan du lyssna på repeat?
Tror inte jag har någon sådan. Har ju radion på hela dagarna och uppskattar blandningen av musik som sänds där.

2. Vad är något äckligt som hänt dig på restaurang?
Inget

3. Vad vill du uppleva innan du dör?
Det är en väldigt lång lista, det finns ju så mycket kvar att upptäcka...

4. Vilken är den bästa sitcomen?
Tittar ganska sällan på sånt så jag har noll koll.

5. Vilka tre appar i telefonen använder du mest?
Expressen, Instagram och Facebook

6 kommentarer:

  1. Instagram glömmer jag ofta av. Facebook kollar jag på datorn.det finns hur mycket som helst en är nyfiken på

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att fler och fler artiklar är låsta på Expressen och Aftonbladet.

    SvaraRadera
  3. Min lista är inte så lång, gjort massa roligt.

    SvaraRadera
  4. Verkar som det bara är vi som sluppit snuskiga saker i maten 😅

    SvaraRadera
  5. Så glad för din skull att du får ytterligare en aktivitetstimme. Inte att jag vet vad det innebär, men huvudsaken är att du är nöjd:-)
    Sedan har vi väl gemensamt att vi inte har noll koll på sitcoms. Insta och FB har jag inte, men kvällspressen läser vi minsann, men jag läser Aftonbladet, och då mest Sportbladet. Så förutsägbart i mitt fall;-)

    SvaraRadera