torsdag 15 februari 2024

Hett i hyllan vecka 7: #444

 

Nu är jag äntligen tillbaka i de gamla vanliga rutinerna, dvs torsdag är spa-dag, så idag ska jag bara ta det lugnt med det mesta. Men eftersom det är torsdag så måste jag ju först delta i Monikas Hett i hyllan, där vi bloggare visar upp våra hyllvärmare

Den jag plockat fram är

Skuggkriget (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken)av Daniela Kastberg











D4en här boken fick jag som spontanutskick 2021 från förlaget och hann aldrig läsa den då eftersom den hamnade i kat 2 eftersom jag inte bett om den själv eller fått förfrågan om den. Så den har stått i bokvagnen sen dess, men nu har jag ju föresatt mig att läsa igenom all rec.ex (också spontanutskick) så det dröjer nog inte så läng innan jag ger mig i kast med den.




2 kommentarer:

  1. Den här boken har jag nog aldrig lagt märke till.

    SvaraRadera
  2. Både författaren och boken är nya för mig.

    SvaraRadera