torsdag 1 februari 2024

Hett i hyllan vecka 5 #442

 

Idag ska jag iväg till det förhatliga Akademiska sjukhuset för att träffa doktorn som är så nervös att hon knappt klarar av att hålla ett papper i handen för hon skakar så mycket. Och spänner man blicken i henne så får hon knappt fram ett ljud, stammar och nästan viskar fram orden, på något sätt på försök... och jag vet inte varför hon är så nervös...

Men innan jag åker så måste jag ju delta i Monikas Hett i hyllan där man isar upp sina hyllvärmare

Hur Stella lärde sig prata  (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken)av Christina Hunger










Den här är jag osäker på när jag fick för av någon anledning har jag inte bokfört den. Troligtvis var det 2021 eller 2022. Men eftersom det var ett spontanutskick från förlaget så har den blivit liggande när annat viktigare eller intressantare dykt upp.

4 kommentarer:

  1. Boken kände jag inte till.

    Vilken märklig läkare, inger ju inte direkt något förtroende.

    SvaraRadera
  2. Att hunden skulle älska sin matte i vår bemärkelse har jag svårt att tro på.

    SvaraRadera
  3. Den boken var okänd för mig.

    SvaraRadera
  4. Stackars doktorn, det låter ju jättejobbigt.

    SvaraRadera