torsdag 8 februari 2024

Hett i hyllan vecka 6 #443

 


I vanliga fall är torsdag min spa-dag, men den här veckan blev den framflyttad till fredagen så istället får jag i lugn och ro delta i Monikas Hett i hyllan, där vi bloggare visar upp våra hyllvärmare

Den jag visar upp idag är (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken)


Tack och hej leverpastej av Elisabeth Åsbrink


Den här boken fick jag som ett spontanutskick från förlaget  i november 2021, och i o m att jag själv inte bett om atså föll den bak´t i prioriteringslistan ochär alltså fortfarande oläst i min bokvagn. Men nu när jag föresatt mig att läsa bort allt som ligger på vänt, så är dt nog dags snart att sätta igång med den...






4 kommentarer:

  1. Den var okänd för mig. Varifrån kommer det där uttrycket egentligen?

    SvaraRadera
  2. Det verkar vara en bok man kan ha glädje av. Läsa ett litet stycke då och då.

    SvaraRadera
  3. Jag känner igen hennes namn men har inte läst något.

    SvaraRadera