söndag 4 februari 2024

Kommentarer

 



Det här är ingen ursäkt, men en förklaring. Den senaste tiden har jag återigen hamnat efter med kommenteringar på era inlägg här på bloggen men ibland också på vissa inlägg på andra bloggar. Det beror definitivt inte på ointresse utan på tidsbrist. Som nog en del av er vet så är mina dagar rätt så schemalagda och tyvärr så blir det då ibland så ont om tid att jag inte hinner med allt som jag borde göra. Än värre är det när några ur "icke ordinarie" personal anser sig stå över gällande rutiner och kommer t ex för tidigt och minimerar den redan begränsade aktiva tiden.Men fr o m den 19 har jag blivit lovad att få lite "extra" tid, så då hoppas jag att jag kommer att hinna med bättre. Fram tills dess hoppas jag ni står ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar