torsdag 29 februari 2024

Hett i hyllan vecka 9 #446

 

Jag ska iväg för att få mina Botoxsprutor idag men innan jag gör det så hinner jag delta i Monikas Hett i hyllan. Där gäller det att visa upp sina hyllvärmare


Jag har plockat fram en bok från bokvagnen



Upprättelsen  (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken)av Yrsa Sigurdardottir






Den här fick jag 2021 men det var under en av de svåra perioderna så jag hann aldrig läsa den, trots att jag ville. Jag brukar gilla hennes böcker så jag ser fram emot att läsa den här boken så småningom.



3 kommentarer:

  1. Jag har bara läst en bok av henne, som jag gillade, och jag har tänkt läsa fler.

    SvaraRadera
  2. Isländskt brukar väcka intresse hos mig men jag har aldrig läst något av Yrsa Sigurdadottir.

    SvaraRadera
  3. Jag har läst två av henne tror jag. De var bra, men ändå inget som fastnade ordentligt.

    SvaraRadera