söndag 1 januari 2017

Månadens bästa bok - december 2016



Dags att välja bok för december till Mias utmaning Månadens bästa bok. Och den här gången blev det svårt eftersom jag dels inte läste speciellt många böcker och på slutet blev det en liten rusch så jag har inte riktigt hunnit med alla recensioner (men det kommer). Men en bok stod ut lite extra och det blev jag lite förvånad över eftersom den tillhör en genré som jag inte läser så mycket av. Och den boken är





Sattyg av Mikael Strömberg
Jag blev riktigt överraskad av hur mycket jag gillar den här boken och den är definitivt den bästa boken jag läst i december





3 kommentarer:

  1. Jag har läst två böcker av Mikael Strömberg, dock inte denna, men jag är osäker på om jag vill läsa fler av honom.

    SvaraRadera
  2. Jag har lagt in Strömberg i min boktolva, tänkt läsa honom några år nu.

    SvaraRadera
  3. Läst ett par böcker av författaren men inte denna. Roligt att du gillade den så bra trots obekväm genre. Platsen för handlingen är ju välkänd för mig och på så vis lockar den att läsa förstås, trots ålderskategorin. ;)

    SvaraRadera