söndag 29 januari 2017

Veckoplanering vecka 5

Det har varit en skön helg, men imorgon är det dags att gå till jobbet igen, i alla fall för de flesta. För mig blir det ingen större skillnad i och med att jag är "ledig" hela tiden och jobbar inte längre. Så den enda skillnaden är att maken inte är hemma på dagarna, han åker till jobbet. Jag kan faktiskt ibland sakna den där känslan av skillnad mellan helg och vardag, helgerna blev då lite speciella. Men jag är nog ganska nöjd ändå, nu är hela veckorna speciella.



Och på tal om veckor så är det dags att planera för läsandet under kommande vecka.

Det jag tänkt läsa under vecka 5 är







Parfymsamlaren av Kathleen Tessaro
(har jag redan börjat på)











När revolutionen kom till Vårby Gård av Björn Öijer








Mer än de här två vågar jag inte planera för eftersom bok nr 2 är en riktig tegelsten så den lär ta lite tid att läsa och sen vet man ju inte heller vad annat som kan hända under veckan.


Vad har du tänkt dig att läsa i veckan?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar