fredag 24 augusti 2018

Helgläsning vecka 34


Vi har inga aktiviteter inplanerade än så länge den här helgen så förhoppningsvis blir det en ugn och stilla helg med mycket läsning. Det enda som jag känner att jag måste göra är att städa målarbordet och skrivbordet, det är riktigt stökigt just nu på båda bordena. Och så känner jag att jag borde ta tag i att fixa lite med bloggen också, dvs lägga in länkar, ordna om lite och ev byta lite bilder. Men inget av det där är ju hugget i sten, utan det får bli som det blir.
Det lite annorlunda med planeringen för den här helgen är att jag just nu egentligen har tre böcker på gång samtidigt, 2 i köket och 1 i sovrummet. De två i köket läser jag parallellt.

Det jag tänkt läsa den här helgen är






Luna Olympia av Ulrika Fjellborg
Läser just nu










En bön för de stulna av Jennifer Clement
Läser just nu parallellt med Luna Olympia












Familjeträdet av Susan Wiggs









Vad ska du läsa i helgen?








4 kommentarer:

  1. Jag jobbar sex dagar i sträck nu så vet inte hur mycket jag kommer orka läsa alla kvällar men vill verkligen hinna läsa ut En världsomsegling under havet och The Long Dark Tea Time of The Soul innan månaden är slut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Länge sen jag läste något av Jules Verne.

      Radera
  2. En bön för de stulna har jag varit nyfiken på. Är den väldigt mörk?

    SvaraRadera