söndag 5 augusti 2018

Läsplanering vecka 32



Det har ju nu varit ett par så heta veckor att man knappt ens orkat läsa, men vecka 32 ser ut att bli svalare. Jag bör ju då ha ork att både läsa och jobba undan sånt som jag ligger efter med, kan man  ju hoppas i alla fall. Det bör också bli ganska gott om lästid eftersom vi inte har speciellt mycket planer för veckan. På onsdag ska jag till min läkare för behandling så den dagen går nästan helt till det. Å andra sidan så ser det också ut att vara den varmaste dagen den här veckan så jag hade kanske inte läst så mycket i alla fall. Men veckan ser i alla fall läsmässigt lovande ut.

Det jag tänkte läsa är




Öppnas i händelse av min död av Liane Moriarty
Läser jag just nu











Manolitas tre bröllop av Almudena Grandes













Pretty baby av Mary Kubica











Vad ska du läsa i veckan?





1 kommentar:

  1. Skönt med svalare väder. Redan nu under helgen var det svalare här, såå skönt. Jag ska fortsätta med Patrioterna av Pascal Engman, eller rättare sagt dra igång den på riktigt.

    SvaraRadera