lördag 11 augusti 2018

Veckans bokmärke vecka 32


Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

---------------------

Idag har jag plockat fram ett bokmärke med en katolsk bön som jag köpte nästan enbart för att det var så vackert


Dios te salve María llena eres de gracia
el Señor es contigo
Bendita tú eres entre todas las mujeres,
y bendito es el fruto de tu vientre, Jésus.
Sabta María Madre de Dios,
ruega por nosotros, pecodores,
ahora y en la hora de nuestra muerte.
Amen

"Var hälsad Maria, full av nåd, Herren är med dig
Välsignad är du bland kvinnor 
och välsignad är din livsfrukt Jesus.
Heliga Maria, Guds moder, bed för oss syndare,
nu och i vår dödsstund.
Amen" 


Jag köpte det här bokmärket på Tradera och jag lär nog aldrig använda det men jag ville ha det. Jag är inte religiös på något sätt men det här bokmärket var och är så vackert att jag definitivt ville ha det i min samling.

1 kommentar:

  1. Vad fint! Just nu läser jag en egen pocketbok och gör hundöron... så inte mycket att visa upp den hör veckan ;)

    SvaraRadera