fredag 31 augusti 2018

Helgläsning vecka 35

Den här helgen känns lite osäker när det gäller läsningen eftersom det finns så många om och men när det gäller vad vi ska göra. Eventuellt kommer brorsan på besök och även om han också lär sitta och läsa så går en del av tiden till att vara social så det är svårt att veta hur mycket jag hinner läsa. Och så är det marknader lite överallt och självklart blir jag sugen på att åka och titta, men om vi gör det beror då helt på vad maken har planerat att hålla på med. Vi borde ju plocka äpplen så att vi kan lämna till ett musteri och få äppelmust till hösten, men samtidigt har jag inte riktigt lust att göra det just den här helgen. Så vi får väl se hur det blir den här helgen och så får jag vara lite försiktig med läsplaneringen.

Det jag tänkt läsa är





Björnen sover inte av Monica Grönlund
Den här räknar jag med att börja på ikväll eller i morgon bitti











Flykten till Vulkanön av Michael Wiander
Jag hoppas att hinna i alla fall börja på den här i helgen








Vad ska du läsa i helgen?





1 kommentar:

  1. Vilket oerhört coolt förlagsnamn det var på din etta, Ordiraptus :)

    SvaraRadera