lördag 29 december 2018

Läsplanering Januari 2019

Det är snart nyårsafton och sen börjar januari och då måste jag såklart planera lite för läsningen under januari månad. Jag tycker jag fått undan en hel del från läsahögen under de sista månaderna 2018, men det finns några rec.ex kvar ändå och så börjar det ju komma en del nytt nu så den här lilla högen lär inte vara liten speciellt länge. Eftersom det alltså handlar om rec.ex så är de prioriterade och läses först. Den här högen gör jag ingen lista på eftersom den varierar i storlek så mycket och det går inte riktigt att planera för när man ska läsa vad, allt beror på tid och rec.datum.
Under 2018 har det gått bra med att läsa hyllvärmare och jag tänker nu fortsätta med att försöka läsa i genomsnitt 2 hyllvärmare per månad.
Under januari 2019 är det då de här två hyllvärmarna som gäller.


Miniatyrmakaren av Jessie Burton
Skändad av Khady Koïta 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar