måndag 3 december 2018

Läsplanering vecka 49


Jag är lite sen med planeringen men bättre sent än aldrig och den här läsplaneringen har jag ju haft klart för mig trots att jag inte kunnat lägga ut den förrän nu.
Under förra veckan läste jag ju ganska mycket eftersom det inte fanns så mycket annat att göra när nu internet låg nere. Den här veckan blir det då kanske lite omvänt eftersom jag måste försöka hinna ikapp med sånt som skulle ha publicerats under helgen. Självklart kommer jag att läsa men hur mycket jag hinner återstår att se.




Det jag tänkt läsa under vecka 49 är



Vägen till London av Alix Rickloff
Läser jag just nu











Vajlett och Rut av Karin Alfredsson










Verarnas drottning av Joseph A. Davis










Stigen tillbaka till livet av Long Litt Woon







Vad har du tänkt dig att läsa under den här veckan?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar