måndag 10 december 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 49

Vecka 49 gick ganska bra trots att jag var väldigt trött hela tiden. Jag kände av tröttheten speciell till helgen och tog en tupplur varje dag så ja skulle orka med. Läsandet gick väl egentlige ganska bra trots att jag antalsmässigt inte läste så många böcker, men det berodde nog mest på att ett par timmar per dag gick åt till vilandet och sen gick det åt tid till att skriva recensioner. Det som gick riktigt bra var recensionsskrivandet och nu behöver jag bara ta i lite till så är jag ikapp.



Det som hände bok- och läsmässigt under vecka 49 var



Jag läste ut 3 böcker

Vägen till London av Alix Rickloff
Vajlett och Rut av Karin Alfredsson
Kärlek, bakelser och en mops av Annie England Noblin

Jag publicerade 5 recensioner

Råttfångaren - Kamilla Oresvärd (303 sid, pocket)
Tiga är guld - Lyndsay Faye (439 sid, pocket)
Innan sista löven fallit - Rita Simu (210 sid, kartonnage)
Hollywood Girls Club - Maggie Marr (368 sid, pocket)
Lupus - Jens Henrik Jensen (550 sid, inbunden)

Det fanns 0 böcker i brevlådan

Jag köpte 0 böcker

Jag är ganska så nöjd trots att det inte blev så mycket läst  för trots det så har läsahögen minskat en hel del nu så och det är skönt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar