söndag 16 december 2018

Läsplanering vecka 51

Åter igen hoppas jag på mycket lästid den här veckan, men det får man väl se hur det blir. Jag har ju hela tiden hoppats på det men nu i december när julen är nära blir det oftast mindre av den varan än vad det ser ut som på förhand. Visserligen har vi nu hunnit med en massa av julstöket redan men det brukar ändå dyka upp en massa som bara måste fixas och som stjäl tid från mitt läsande. Men i och med att maken är hemma hela veckan så är det bara att hålla tummarna för att det blir lite mindre för mig att göra så jag kan ägna mig mer åt böckerna. Jag tror ändå att jag får nog vara nöjd så länge jag får nånting läst överhuvudtaget.



Det jag tänkt läsa under vecka 51 är





Roselyn Road av Agneta Liljeqvist
Ska jag börja på idag











Den moderna gentlemannen av Alexander Wiberg och Måns Zelmerlöw








En sekund är jag evig av Maria Gustavsdotter









Den som ser av Joe Heap






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar