tisdag 18 december 2018

Top Ten Tuesday- TBR Vinter 2018

Det är länge sen jag deltog i Top Ten Tuesday men idag var temat sånt att jag inte kunde låta bli.

Winter 2018 TBR

---------------

Även om jag gör lite planeringar så är det inte på lång sikt och därför blir det här en lista på de böcker som står näst på tur. Hur länge det tar att läsa dem återstår att se och vad jag läser när de är utlästa återstår att se

1. Den moderna gentlemannen av Alexander Wiberg & Mons Zelmerlöw
2. En sekund är jag evig av Maria Gustavsdotter
3. Den som ser av Joe Heap
4. Vitt ljus av Kerstin Wixe
5. Vi måste prata om 50 av Cecilia Gustavsson
6. Fifty shades of Frej av Frej Larsson & Jakob Nilsson
7. Ynkrygg av Michael Enggaard
8. Huset som Joel ärvde av Karin Jarl Nydén
9. Scener ur hjärtat av Malena Ernman, Svante Thunberg
10.Blandat blod av Katarina Mazetti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar