torsdag 22 september 2016

Bloggfria dagen

Jag har ju sagt att jag ska försöka hålla en bloggfri dag per vecka så att blogglusten inte försvinner. Den bloggfria dagen den här veckan inträffade igår, jag kände direkt på morgonen att jag hade helt enkelt inte lust att skriva något överhuvudtaget och då var det lika bra att låta bli helt. Den senaste tiden har min blogglust åkt lite berg-och-dalbana så att en del dagar så är jag t o m ivrig att börja skriva, men nästa dag kan det vara helt tvärtom, det tar emot så mycket att jag knappt orkar sätta igång datorn. En del av detta skyller jag på problemen med nätkopplingen - vilken entusiasm som helst falnar snabbt när man inte kan publicera grejer för att nätkopplingen kommer och går som den vill. Så nu håller jag tummarna att fiberkopplingen snart ska bli verklighet så jag slipper det problemet. Men tills i alla fall det problemet är löst så kommer jag nog att hålla en bloggfri dag lite då och då...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar