söndag 25 september 2016

Veckoplanering vecka 39

Planeringen för förra veckan, vecka 38, höll häpnadsväckande nog nästan till 100%. Men den veckan hade jag faktiskt ordentligt med lästid. Jag hoppas nu att jag får lika mycket lästid under vecka 39 för då kanske börjar högen med rec.ex minska något.








Vecka 39 har jag i alla fall tänkt läsa




100 lyckliga dagar av Fausto Brizzi
(har bara halva boken kvar)














Vänd dig inte om av Tove Alsterdal










Ett bräckligt liv av Göran Redin









Och jag skulle bli jättelycklig om jag hann i alla fall börja på







Ända in i märgen av Annika Taesler







Nu skjuter jag mig själv i foten kanske när jag planerar för så många böcker, den här planeringen lär inte hålla, men hoppas kan man ju alltid.

Vad tänker du läsa den här veckan?

1 kommentar: