söndag 4 september 2016

Veckoplanering vecka 36

Planeringen för vecka 35 höll inte speciellt bra så även om jag läste en del av böckerna så hann jag inte riktigt med så mycket som jag hade tänkt mig. En del berodde det på att jag fick en liten svacka i läsningen i mitten av veckan när jag fick lite nya målarböcker och ville bara sitta och måla. En del berodde på den svajiga nätkopplingen som gjorde att det tog massor av tid och frustration att publicera recensioner.  Men det tog sig till helgen så den här helgen har det blivit mycket läst.
Vecka 36 har vi återigen ingenting speciellt inplanerat så jag hoppas på mycket lästid. Och nu har jag målat av mig lite så det bör inte heller störa läsandet. Och så får jag bara hoppas att nätkopplingen håller nu...




Det jag tänkte läsa den här veckan är





Stängd kista av Sophie Hannah















Vid foten av Montmartre av Britta Röstlund













Breven från ön av Jessica Brockmole











Vad har du tänkt dig att läsa i veckan?
















1 kommentar:

  1. Breven från ön och Stängd kista vill jag också hinna med :)

    SvaraRadera