fredag 7 augusti 2020

Helgläsning vecka 32

Det har varit segt med läsningen den här veckan, men äntligen verkar saker och ting börja ordna sig. Det känns som att jag kan börja andas igen och det lär påverka läsningen också. Den här helgen har vi ingenting speciellt inplanerat utan har tänkt att ta igen oss efter veckans vedermödor och förbereda oss för kommande vecka mot- och medgångar. Förhoppningsvis kommer jag alltså kunna koncentrera mig mer på både läsningen och recensionerna än vad jag gjort den senaste tiden. Helgen har i alla fall börjat bra idag med massor med läslust.
Det jag tänkt läsa under helgen är


Goda grannar av Mattias Edvardsson
Läser just nu










Ilkas arv av Sara Blædel













Stora boken om Rörstrand av Bengt Nyström, Petter Eklund, Jan Brunius









Vad ska du läsa i helgen?





1 kommentar:

  1. Det var lite blandad läsning. Själv läser jag Dagarnas karta av Ransom Riggs, det är fjärde boken om Miss Peregrines besynnerliga barn.

    SvaraRadera