söndag 30 augusti 2020

Läsplanering vecka 36

Kommande vecka blir ännu en i raden av "lediga" veckor då jag äntligen kan koncentrera mig på det jag saknat mest den senaste tiden, dvs böcker, läsning och recensioner. Det behövs just nu för jag ligger ju efter med det mesta. Kan jag hålla tempot uppe under vecka 36 så lär jag vara nästan ikapp till veckan därefter och det skulle underlätta väldigt mycket.När det gäller läsningen under kommande vecka så har jag försökt blanda ordentligt samtidigt som jag valt böcker som jag tror kommer att vara både lätt- och snabblästa.




Det jag tänkt läsa under vecka 36 är

Morden i London av Mick Finlay












Siri av Lisa Hågensen











Han dör om du inte av Peter James











En nästan perfekt mamma av Lilly Emme




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar