fredag 21 augusti 2020

Helgläsning vecka 34

Den här helgen blir nog en riktig vilohelg. Vi har ju kört hårt ett bra tag nu och idag däckade vi totalt efter middagen. Vi somnade i soffan och sov ett par timmar så det börjar märkas hur mycket allt tagit på. Nu känner vi båda två att vi behöver en riktig vilohelg för att orka med ett tag till. Imorgon tänkte jag alltså hålla på lite i trädgården, det är lagomgöra, rensa lite ogräs, låta tankarna fara och låta både knopp och kropp vila. Maken planerar att dammsuga lite, ev hålla på lite i garaget osv. Utöver det ska jag såklart läsa också men det kanske inte blir så mycket som jag hade önskat mig, just nu behöver jag rensa skallen istället så jag kan koncentrera mig på läsningen bättre under kommande vecka

Det jag tänkt läsa är (ja, jag kör slalomläsning den här helgen!)

Profetians tid av J.F. Hansson
Läser just nu










Hemligare kan ingen vara av Ewa Klingberg
Läser just nu










Vad ska du läsa den här helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar