söndag 16 augusti 2020

Läsplanering vecka 34

Vecka 34 kommer att bli en tuff vecka vet vi redan nu, det är fullt på schemat hela börja av veckan och risken är att schemat fylls på så att även slutet av veckan blir jobbig. Veckan börjar med inspektion med hyresvärden av mammas lägenhet. På tisdag får jag hålla koll på klockan för då ska jag ta salivprov 3 gånger på bestämda tider. På onsdag ska vi upp tidigt igen för att åka iväg till Akademiska för blodprover, blodtryck och inlämning av salivprov och så ska jag få en tablett som ska tas sent på kvällen. Torsdag morgon är det dags för blodprov igen. Jag lär inte hinna läsa speciellt mycket men tänker faktiskt se till att det blir i alla fall några sidor varje dag. Mer oroande är att det kan bli svårt att hinna med recensioner och det är bekymmersamt med tanke på att jag nu kunnat minska lite på högen med lästa men orecenserade böcker och hade gärna fortsatt med det även den här veckan.

Det jag tänkt läsa är


Profetians tid av J.F. Hansson
Läser just nu











Hemligare kan ingen vara av Ewa Klingberg











Morden i London av Mick Finlay











Kvinnorna på Flanagans av Åsa Hellberg










Vad ska du läsa under kommande vecka?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar