måndag 10 augusti 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 32

Vecka 32 var ingen höjdarvecka heller. Det blev en jobbig vecka både för kroppen och knoppen, men mot slutet av veckan började saker och ting äntligen ordna sig så til helgen kändes som att jag äntligen kunde börja slappna av. Men allt som hände gjorde såklart att jag inte hann med nästan nånting och ligger alltså fortfarande rejält efter med det mesta. Men när jag började slappna av så kom jag också igång med både läsning och recensioner så helgen kändes riktigt positiv. Det positiva med vecka 32 var att nu kan det bara bli bättre för nu när de flesta måsten släpper så kommer jag att ha mer tid och ork för böcker och läsning.

Det jag hann med under vecka 32 var

Jag läste ut 1 bok

Goda grannar av Mattias Edvardsson

Jag publicerade 2 recensioner

Falska toner och söta vinbär  av Ewa Klingberg
Renoveringsobjekten av Eli Åhman Owetz

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Lycksökaren av Jan-Erik Fjell

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar