måndag 3 augusti 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 31

Det blev telefonsamtal på telefonsamtal och helt plötsligt har halva dagen gått utan att jag hunnit med min veckosammanfattning, men här kommer den äntligen. Vecka 31 blev ingen bra vecka den heller. Det gick segt med läsningen, jag kunde inte riktigt koncentrera mig och det gjorde att jag återigen hamnade efter i planeringen. Recensionsskrivandet gick det lite bättre med, inte superbra, men bättre än tidigare så det kändes positivt. Det går alltså lite åt det positiva hållet just nu. Mer positivt var också att jag inte köpte några böcker, trots att suget fanns där. Just nu behöver jag sånt som jag blir glad av och böcker är ju något som jag alltid blir glad av.



Det jag hann med under vecka 31 är

Jag läste ut 1 bok

Släktstorm av Birgitta Illyés

Jag publicerade 2 recensioner

Führerns  barnmorska - Mandy Robotham 
Högt spel - Jan Mårtenson

Det fanns 0 böcker i brevlådan

Jag köpte 0 böcker

Kanske att det nu börjar gå åt rätt håll - hoppas kan man ju alltid!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar