fredag 13 november 2020

Helgläsning vecka 46

Det blir en lugn helg - IGEN! På grund  av den ökade smittspridningen så håller vi oss hemma och åker inte iväg någonstans. Handlandet sköter vi på nätet - maken är just nu och hämtar veckans inköp, och efter det ska vi inte behöva iväg på något under helgen, förutom att vi bestämt oss för att vara lata imorgon och istället för att laga mat så ska vi för en gångs skull äta hämtmat (pizza) från den lokala lilla pizzerian. Jag måste ju medge att det börjar bli lite tråkigt med dessa alltför lugna helger och veckor, men just nu är det nog bara att härda ut. Fördelen är ju att det blir ordentligt med tid för läsning och förhoppningsvis hinner jag också skriva lite recensioner.

Det jag tänkt läsa i helgen är

Dunkelstjärnan av Joseph A. Davies

Läser jag just nu och jag tror jag blir klar med den ikväll





Morden på Kingfisher Hill av Sophie Hannah






Thoras arv av Pia F Davidson 






Nobless av Amanda Tartt







Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar