tisdag 10 november 2020

UTLOTTNING/TÄVLING - MIDNATTSBIBLIOTEKET

 

Jag har råkat få en dublett av ett rec.ex så enl ök med Bokförlaget Polaris, lottar jag ut det extra exemplaret. Utlottningen går parallellt på Instagram och här på bloggen och alla har lika stor chans att vinna. OBS! Du måste ha svensk adress för att delta

ANMÄLAN PÅ BLOGGEN

1. Anmäla i kommentarerna att du vill delta
2. Tipsa om utlottningen på din blogg/Facebook/Instagram
3. Ge mig tips om bra, lättsam läsning nu när kvällarna börjar bli mörka och långa
4. Lämna gärna mailadress där jag kan nå dig om du vinner

ANMÄLAN PÅ INSTAGRAM

1. Följ @bokförlagetpolaris och @boklystenpirjo
2. Anmäl i kommentarerna på Insta att du vill delta
3. Tipsa om utlottningen på din sida och tagga 2 vänner som du tror skulle vilja vara med och tävla om boken.
4. Ge mig tips på bra, lättsam läsning nu när kvällarna börjar bli mörka och långa
5. Lämna gärna mailadress där jag kan nå dig om du vinner

Utlottningen avslutas  måndag den 16 november kl 23.59.

LYCKA TILL!


 

1 kommentar:

  1. Jag vill väldigt gärna delta i utlottningen! Lägger ett tips på min författarsida på Facebook. Tips till dej är andra böcker av samma författare, Matt Haig. Jag har läst Historieläraren och Människorna, den senare finns tyvärr bara oöversatt (The Humans) i tryckt form.
    Min mejladress är: astridah54@gmail.com
    Håller tummarna! :-)

    SvaraRadera