måndag 23 november 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 47

 Vecka 47 var ingen superbra vecka men läsningen gick ändå rätt så bra. Värre var det med recensionerna, ännu en vecka förflöt då jag inte fick tillräckligt många recensioner skrivna. En dag  gick ju bort pga en behandling jag fick men det påverkade nog hela veckan lite för det var svårt med inspiration igen och det gör ju att det inte blir så många recensioner skrivna. Ändå känns det nu att allt äntligen börjar lätta för jag kan i alla fall koncentrera mig på läsningen, nu gäller det bara att komma igång med recensionerna också.



 Det som hände under vecka 47 var

Jag läste ut 2 böcker

Dunkelstjärnan av Joseph A. Davies

Morden på Kingfisher Hill av Sophie Hannah


Jag publicerade 1 recension

Kvinnorna på Flanagans av Åsa Hellberg


Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Skandal i svart av Jessica Fellowes

Se dig aldrig om av Michel Bussi

Vinterquiz för hela familjen


Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar