måndag 16 november 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 46

Vecka 46 var inte en jättebra vecka men det märks tydligt att läsningen nu börjar ta sig. Tyvärr kan man inte säga samma om recensionerna, där får jag inte mycket gjort verkar det som. Jag börjar varje vecka med goda föresatser men resultatet blir i alla fall dåligt. Lite skyller jag faktiskt på hemmakarantänen - det blir liksom ingen inspiration utifrån när man är tvungen att hela iden hålla sig hemma och inte kan ens åka och shoppa. Men det är bara att ta ny tag och hoppas på det bästa för vecka 47 istället, trots att möjligheterna för inspiration är lika små under den veckan. Men på något sätt måste jag komma igång ordentligt med både läsning och recensioner.



Det jag hann med under vecka 46 var

Jag läste ut 1 bok

Bibliotekarien i Auschwitz av Antonio Iturbe


Jag publicerade 1 recension

Profetians tid av J. F. Hansson


Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Unorthodox av Deborah Feldman


Jag köpte 0 böcker






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar