måndag 9 november 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 45

 Ja, ännu en vecka som inte gick som jag hade hoppats. Läsningen börjar ta sig visserligen och även om antalet lästa böcker inte är så stort så är jag nöjd med antal lästa sidor. Men jag skäms över att recensionsskrivandet gått så dåligt. Trots att jag haft "ledigt" från mina vanliga läkarbesök och provtagningar så har det varit mycket annat som pockat på uppmärksamhet, t ex den ökade smittspridningen och amerikanska valet. Den koncentration som behövs för recensionerna har alltså inte infunnit sig och resultatet ser man nu. Här måste jag alltså bättra mig ordentligt under kommande veckor om jag någonsin ska komma ikapp för just nu läser jag mer än jag recenserar och det är inte bra.

Det som hände under vecka 45 var

Jag läste ut 2 böcker

Spirande kärlek på bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling

Stilla vatten av Britt Peruzzi

Jag publicerade 0 recensioner

Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Spökfången av Jens Henrik Jensen

Luna av Maria Trolle

Herdedikter & Mord av Lars Torstenson

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar