tisdag 10 november 2020

Top Ten Tuesday

 

Den här veckans Top Ten Tuesday funkade inte riktigt bra för mig men så märkte jag att jag missat förra veckans tema som funkar betydligt bättre för mig. Så jag bestämde mig för att göra den idag. Det temat är "Non-Bookish Hobbies ", dvs

ICKE "BOKLIGA" HOBBIES

-----------------

Vi får väl se hur många jag får ihop men det lär definitivt inte bli 10. En del av mina hobbies går faktiskt in i varandra och även om de här hobbies inte är primärt bokliga så är det en fördel för samtliga att man läser på ordentligt och uppdaterar sina kunskaper med jämna mellanrum.

1. Husdjur ( i första hand katter och illrar, men det dyker upp lite annat också emellanåt)
2. Antikviteter
3. Keramik och porslin
4. Konstglas
5. Loppisar, secondhand, auktioner
6. Matlagning
7. Förr i världen höll jag mycket på med handarbeten (sticka, virka, brodera) men tyvärr kan jag inte hålla på med det längre pga mitt handikapp
8. Målarböcker

 






1 kommentar: