söndag 15 november 2020

Läsplanering vecka 47

Jag har ju haft ledigt från mina vårdkontakter ett antal veckor nu, men under kommande vecka ska jag faktiskt in till Akkis igen för att få en speciell behandling. Jag skulle egentligen fått de här sprutorna redan i maj men coronapandemin kom i vägen och det är bara två läkare som ger just den här behandlingen och en av dem är nog åldersmässigt i riskgrupp så han har nog fått stanna hemma i karantän och då hinner inte den yngre läkaren med allt de två i vanliga fall delat på och det jag kan tänka mig är att man då valt att bara ta dem som är i akut behov och vi andra har då fått vänta. För mig har allt funkat bra ändå men det ska bli så skönt att få min behandling ändå för det underlättar så mycket för mig här hemma. De är alltså en hel dag som går bort men resten av tiden kan jag sen satsa helhjärtat på läsning och recensioner.  Läsningen flyter på ganska bra nu men dt är värre ställt med recensionerna, jag kommer inte riktigt igång med högen lästa men icke recenserade böcker. Jag får försöka ta mig i kragen ordentligt och sätta igång nu.

Det jag tänkte läsa under vecka 47 är

Morden på Kingfisher Hill av Sophie Hannah











Thoras arv av Pia F. Davidson










Försvararen av Anna Karolina











Tio grisar nere av Denise Rudberg










Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar