måndag 30 november 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 48

 Äntligen börjar jag skönja ljuset i slutet på tunneln! Läsningen fungerade riktigt bra under vecka 48 och trots att jag inte lyckades publicera speciellt många recensioner så började skrivkrampen  lätta och speciellt mot slutet av vecka började jag återigen känna lust att skriva lite och redan det är positivt.  Så allt börjar se ljusare ut nu och kommer jag bara igång ordentligt direkt i början av nya veckan så ska nog det mesta ordna sig. Det är först nu som också tröttheten börjar ge vika och jag sover ganska bra på nätterna vilket gör att jag sen orkar bättre och mer under dagtid. Så just nu ser det mesta ljusare ut och kan bara bli bättre (det är i alla fall så det känns)



Det jag hann med under vecka 48 var

Jag "läste" ut 4 böcker

Thoras arv av Pia F. Davidson

Vinterquiz-för hela familjen

Försvararen av Anna Karolina

Luna av Maria Trolle

Jag publicerade 2 recensioner

Morden i London - Mick Finlay 
Gravplaneten - Oskar Källner & Karl Johnsson 

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan
Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar