måndag 2 november 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 44

Vecka 44 var ingen superbra vecka ännu men nu börjar det synas att att det lossnat med läsningen. Tyvärr gick recensionerna inte så bra som jag hade hoppats men det får jag försök ta igen under kommande veckor. En bok är utlottad, en bok ute på utlottning (går ut ikväll) och två som väntar på utlottning. Jag är ändå väldigt nöjd nu för det känns också att jag har kommit lite till ro och kan koncentrera mig bättre nu. Nu är det alltså bara att ta sig i kragen och hoppas på att allt fungerar ännu bättre under kommande veckor


Det jag hann med under vecka 44 var

Jag läste ut 3 böcker

Bedrägeriet av Staffan Nordstrand

Lyras ö av Zelda Falköga

Girlpower av Amanda Tartt

Jag publicerade 1 recension

Hemligare kan ingen vara av Ewa Klingberg 

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Vinterbröllop av Sarah Morgan

Nio liv av Emelie Schepp

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar