torsdag 21 mars 2019

Helgfrågan vecka 12


Nu har vi precis ätit middag och det  är dags att lägga sig i soffan och softa lite, men först är det dags att svara på Mias Helgfråga, som lyder

Hur upplever du att det är? Något förlag som det är svårare att få recensionsexemplar ifrån?
Bonusfråga: Har du tänkt gå på något trevligt kulturevenemang i vår?

-------------------------

Jag har faktiskt inte ens tänkt på sånt där och inte bryr jag mig heller. Jag är bara tacksam för alla de rec.ex jag får, både sådana jag bett om och spontanutskick.

Tyvärr får vi nog stå över det mesta den här våren på grund av makens axel Så länge den inte är helt återställd så är det mycket vi inte kommer att kunna göra och/eller besöka. Det  beräknas ta 3-6 månader så än så länge är det ingen mening ens att planera för något. 





8 kommentarer:

  1. bra med en förfrågan först, kan jag tycka. jag har inte heller några problem med detta. ägnar mig mest åt köpta eller lånade böcker

    SvaraRadera
  2. Hoppas din makes axel blir bra snart! Här hoppar sonen fortfarande på kryckor efter knäoperation.

    SvaraRadera
  3. Jag har inte fått/bett om så många recex. Lånar det mesta på jobbet.

    SvaraRadera
  4. jag vill även låna böcker på biblioteket, kan inte äga alla böcker. Jag bröt axel i våras, försökte träna varje dag, nu är jag i alla fall helt återställt, men i början kunde jag inte skära bröd, ingenting... maken fick fixa mitt hår.

    SvaraRadera
  5. Jag tycker läsehögen aldrig minskar, så det är kanske tur att det inte dräller in recensionsex. Bookmark förlag brukar höra av sig och fråga om jag vill ha en viss bok, och oftast tackar jag ja, för de har en riktigt bra utgivning.

    SvaraRadera
  6. Nej vad tråkigt att maken inte är bra men ni får mysa i soffan istället, se en bra film.

    SvaraRadera
  7. Nej, ibland går inte livet att planera. Man får ta en dag i taget och försöka göra det bästa av situationen. Så gott det nu går. <3

    SvaraRadera