måndag 4 mars 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 9

Äntligen har både läsningen och recensionsskrivandet börjat flyta på som det ska. Jag har ju haft problem med båda, mest beroende på att det varit så mycket annat som jag behövt lägga energi på, men nu lossnade det ordentligt. Hela vecka 9 var ganska händelselös och vi stannade hemma så att maken kunde återhämta sig. Det förde med sig att jag hade ordentligt med lästid och hade både ork och tid att skriva recensioner. Nu börjar jag alltså komma ikapp med allting och det känns väldigt skönt.




Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 9 var

Jag läste ut 4 böcker

Medan himlen förmörkas av aska från Tambora av Lars Jarnhammar
Glasfällan av Ingrid Remvall
Vi måste prata om 50 av Cecilia Gustavsson
Den leende mannen av Joseph Knox

Jag publicerade 6 recensioner

Som nitroglycerin - Frida Moisto
Huset som Joel ärvde - Karn Jarl Nydén
Lång väg till rättvisa - David Baldacci
Konsten att bli en viol - Maja Willander
Skrapsår - Marcus Löfblad
Skändad - Khady Koïta

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

Jag köpte 0 böcker

Vecka 9 gick alltså väldigt bra och nu är det bara att hålla tummarna att vecka 10 går minst lika bra.

1 kommentar: