lördag 30 mars 2019

Veckans bokmärke vecka 13


Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

------------------

Den senaste tiden har varit smått kaosartad och det känns som att jag flängt runt som en galning men inte hunnit med nånting och missat en hel del. Något jag vet att jag missat är att kolla på bokmärkena förra veckan, men det tänkte jag råda bot på idag. Förhoppningsvis lugnar allt ner sig så småningom så jag också kan börja beta av allt annat som jag missat, glömt osv.

Den här gången har jag plockat fram ett nyinköpt bokmärke



Det här bokmärket köpte jag på årets bokrea. På Akademibokhandeln hade de placerat en låda med enkla bokmärken för 10,- precis vid reaböckerna och självklart slank ett av dem ner i min kundkorg. Jag gissar på att bokmärkena var sådana som legat länge på lagret och rean var ett perfekt tillfälle att bli av med dem. Såna här enkla bokmärken brukar inte vara dyra i vanliga fall heller men jag kan tänka mig att det nog var många som plockade åt sig ett eller ett par när de nu köpte böcker på rean
Det fanns bokmärken med lite olika bilder men blommorna var så fina att det fick bli just det här som följde med hem.




3 kommentarer:

  1. halt i min smak, min hittade jag av en slum nyligen:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2019/03/lyxigt-irlandsk.html

    SvaraRadera
  2. Väldigt vackert märke du köpte! Mitt fick jag på köpet, så att säga.
    https://klimakteriehaxan.blogspot.com/2019/03/marke-for-markets-skull.html

    SvaraRadera