söndag 17 mars 2019

Läsplanering vecka 12

Vecka 12 lär bli en väldigt lugn vecka till. Maken är inte så återställd ännu att vi kan vara så aktiva som vi egentligen skulle vilja vara, vi får alltså fortsätta vara hemma och bara hålla på med lite lättare saker så han inte behöver lyfta tungt och överanstränga axeln. Än så länge får han ont så fort han anstränger sig alltför mycket och att lyfta rullstolen i och ur bilen tar rätt så hårt på den där axeln så det är lika bra att ta det lugnt än så länge.
Det bör alltså bli gott om lästid och nu när allt börjar flyta på igen så känner jag att jag har en liten chans att komma ikapp igen. Det har redan blivit lite ändringar i läslistan och det lär bli fler under veckan som kommer. Den här planeringen är alltså inte huggen i sten utan det är möjligt att jag plockar in en bok som jag väntat med ett tag men det hänger helt på hur det går med läsningen i övrigt och om den boken passar in just då.

Det jag tänkt läsa under vecka 12 är



Ensamhetens hav av Christoffer Pichler












Den ljusaste natten av Helena Kubicek Boye












Ynkrygg av Michael Enggaard












Svarta näckrosor av Michel Bussi










Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?








1 kommentar:

  1. Jag hoppas börja på Svarta näckrosor men vet ej om jag hinner.

    SvaraRadera