lördag 16 mars 2019

Veckans bokmärke vecka 11

Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

----------

Idag blir det ett bokmärke jag hittade den här veckan

 
Framsida                            Baksida

Jag skulle plocka fram en hyllvärmare att visa upp i Hett i hyllan och när jag plockade fram boken så hittade jag det här bokmärket instucket i boken. Boken (länken går till inlägget där jag presenterar boken) var ett loppisfynd så bokmärket har nog bara blivit kvarglömt när man plockat ihop saker att sälja. Det är lika kul varje gång man hittar kvarglömda bokmärken i boken man tänker läsa.




6 kommentarer:

  1. passar perfekt mellan bokstäver, mitt kanske avskräcker från läsning:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2019/03/irlandsk-skrack.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det avskräcker definitivt inte, jag tycker det var riktigt häftigt!

      Radera
  2. Mitt förråd börjar sina ... men jag är med i dag också!https://klimakteriehaxan.blogspot.com/2019/03/nar-botten-nastan-ar-nadd.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett riktigt bra råd! Du får börja lägga upp bokmärken du skulle vilja ha!

      Radera
  3. Förresten så funkar ju ditt utmärkt på båda sidor, så ingen av dem behöver kallas "Bak" ....

    SvaraRadera