fredag 15 mars 2019

Helgläsning vecka 11

Det blir en lugn helg igen och då blir det förhoppningsvis mycket läsning. Visserligen kan jag nog räkna bort nästan hela lördagen för då ska vi in till Uppsala, men jag tror nog jag sen hinner läsa lite  på eftermiddagen/kvällen  i alla fall. Sen får jag se till att läsa mycket på söndagen så jag tar igen den tid jag missar på lördagen.
Jag hoppas nu att makens axel blir bättre snabbt för jag börjar bli ganska rastlös och är sugen på att hitta på något annat än bara ta det lugnt hemma. Faktiskt så planerar jag redan för vad vi ska hitta på när han väl är någorlunda återställd.



Den här helgen tänkte jag läsa




Ensamhetens hav av Christoffer Pichler













Brudslöjan av Kamilla Oresvärd












Ynkrygg av Michael Enggaard








Vad ska du läsa den här helgen?







2 kommentarer:

  1. Brudslöjan var jag nyfiken på men den dök inte upp i min brevlåda.

    SvaraRadera
  2. Du ser ut att ha trevlig läsning framför dig i helgen. Själv skall jag fortsätta att läsa Rex Omega av A.R. Yngve.

    SvaraRadera