fredag 1 mars 2019

Helgläsning vecka 9

Det blir en väldigt lugn helg till i vår lilla familj. Visserligen är makens rygg något bättre idag, men bättre att låta ryggen och axeln vila den här helgen också och inte chansa.Det lär alltså bli gott om tid för både läsning och bloggande och det behövs. Det jag verkligen behöver är att komma ikapp med bloggandet så ja tänkte faktiskt skriva färdigt och schemalägga ett antal inlägg och recensioner så behöver jag sen inte stressa med dem senare. Läsandet går av sig självt just nu och det lär bli gott om lästid i helgen så jag tror att jag kanske får undan en del.



Det jag tänkt läsa den här helgen är


Den leende mannen av Joseph Knox
Läser jag just nu












Orianas bälte av Cecilia Larsson Kostenius











Ynkrygg av Michael Enggaard










Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?

1 kommentar:

  1. Härligt det är när man har ett fint flyt i läsningen. :) Orianas bälte var nytt för mig, den blev jag nyfiken på. Trevlig helg!

    SvaraRadera