söndag 10 mars 2019

Läsplanering vecka 11

Vecka 11 ser ut att bli en ganska lugn vecka. Maken ska iväg tur-retur till Örebro på måndag och då har jag hela dagen för mig själv och förhoppningsvis har jag då ro att sitta och bara läsa för det behövs just nu. Det har inte hunnit bli någon jättehög med rec.ex men jag känner tt ju mer jag hinner läsa oh skriva, desto bättre för då blir det ingen stress längre fram heller. Ändå tar jag det lugnt med planeringen , speciellt med tanke på att de senaste veckornas planering inte hållit speciellt bra, utan jag har fått ändra på allt flera gånger om under tiden. Läser jag sen mer än de här böckerna, desto bättre, men lika bra att inte planera för mer. Kommer det något emellan så blir jag bara stressad och så viktigt är det inte att försöka hålla planeringen.

Det jag tänkte läsa under vecka 11 är




Fraktur av Karin Slaughter
Har jag redan börjat på











Vår älskade av Kamila Shamsie










Ensamhetens hav av Christoffer Pichler










Vad ska du läsa under vecka 11?




1 kommentar:

  1. Ensamhetens hav såg spännande ut. Själv har jag en ljudbok jag ska lyssna på och recensera. Har inte fått kontakt med så många förlag ännu. Ha en fin vecka kram från Nina

    SvaraRadera