fredag 3 juli 2020

Helgläsning vecka 27

Det har varit segt med läsningen hela veckan och jag misstänker att det blir likadant i helgen. Det finns ju orsak till det, jag har svårt att koncentrera mig  och fokusera på det jag läser. Alltså planerar jag för så mycket lättläst som möjligt för den här helgen och så hoppas jag att kunna börja med annat i slutet av helgen.  Så det blir en novell, en barnbok och en bok med kluriga frågor för hela familjen och så hoppas jag kunna börja läsa lite fantasy i slutet av helgen. Jag tror det där blir precis lagom så är jag lite utvilad efter helgen för kommande vecka blir tung.


Det jag tänkt läsa den här helgen är


Paint av Amanda Tartt












Räven som inte kunde hålla färgen av Kari Melander & Magdalena Brunzell







Sommarquiz











Den tunna hinnan av Astrid Ahlberg











Det där blir nog ganska perfekt läsning just nu.
Vad ska du läsa i helgen?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar