söndag 12 juli 2020

Läsplanering vecka 29

Vecka 29 blir en riktigt tung vecka då jag inte lär ha speciellt mycket tid eller ork för varken läsning eller recensioner. På tisdag är det dags för första provtagningen för andra halvan av året. På onsdag ska vi först träffa prästen och bestämma allt inför begravningen och sen hämtar vi posten och lite småprylar från lägenheten. På lördag ska vi sen tillbaka till lägenheten och fortsätta tömningen. Söndag blir en vilodag och då ligger vi nog i soffan precis som vi ska göra idag.Jag lär inte kunna koncentrera mig på att läsa alls och att skriva recensioner känns ganska övermäktigt just nu trots att jag borde skriva flera varje dag för att komma ikapp.Så jag har en hel hög med lästa men orecenserade böcker på skrivbordet och de som väntar på recension får nog vänta lite till, jag försöker skriva om böckerna i mån av tid och ork, så jag hoppas ni klarar av att vänta ett tag till. Det som inte hinns med nu tar jag itu med så snart tillvaron blivit lite mer normal igen.

Min läsplanering blir alltså en upprepning av läsplaneringen för förra veckan och hur planeringen för helgen såg ut eftersom jag  varken hunnit eller orkat med det jag hade tänkt från början.



Den tunna hinnan av Astrid Ahlberg
Läser jag just nu











Blodsband av Edvard Fenvik











Ilkas arv av Sara Blædel









Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar