måndag 20 juli 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 29

Idag är jag återigen sen med allting - beror nog lite på att vi tog en ordentlig sovmorgon imorse, jag satt i telefon hela förmiddagen och var sen helt slut i hjärnan så jag blev tvungen att vila ett litet tag innan det var dags att sätta igång igen.
Vecka 29 blev en urjobbig vecka med så mycket annat att göra att läsningen och recensionerna fick sättas åt sidan för att tas itu med när allt det som händer nu är avklarat. Det var segt med läsningen och recensioner går inte att skriva när man är helt slut i hjärnan. Just nu får det bli lite som det blir och så tar jag itu med allt ordentligt när allt annat är klart.


Det jag hann med var

Jag läste ut 1 bok

Den tunna hinnan av Astrid Ahlberg

Jag publicerade 1 recension

Älskaren av Pia Kask

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Profetians tid av J.F. Hansson
Hemligare kan ingen vara av Ewa Klingberg

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar