måndag 6 juli 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 27

Vecka 28 blev inte precis som det var tänkt från början. Min mamma gick bort helgen innan och det blev sen mycket kontakt med släktingar under veckan, vilket såklart tog en massa tid och ork. Självklart hade jag också svårt med koncentrationen så det blev inte så mycket läst (även om det kanske ser mycket ut antalsmässigt så var det inte så många sidor eftersom många av böckerna var väldigt tunna) eller recenserat som jag hade hoppats. Tyvärr lär inte läget precis förbättras under de närmaste veckorna i och med att det då ska ordnas med begravning, dödsbo osv, och också för att höstens läkarbesök och provtagningar sätter igång här i slutet på juli.
Det jag hann med under vecka 28 var

Jag läste ut 6 böcker

Bögjävlar av Daniel Björk, Thomas Hemstad, Stefan Ingvarsson, Petter Wallenberg
Roger Wilson
Fjärilsrummet av Lucinda Riley
Paint av Amanda Tartt
Räven som inte kunde hålla färgen av Kari Melander & Magdalena Brunzell
Sommarquiz - Bokförlaget Polaris
Ur askan av Lina Areklew

Jag publicerade 2 recensioner

Flykten - Zelda Falköga 
No waste just taste  - Karin Sundgren 

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Blodsband av Edvard Fenvik
Kvinnorna på Flanagans av Åsa Hellberg

Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar