fredag 24 juli 2020

Helgläsning vecka 30

Just nu är det verkligen segt med läsningen (och det mesta som har med böcker att göra) och jag är inte riktigt säker på att det ska hinna bli bättre under helgen. Imorgon åker maken en vända till Nynäshamn men jag stannar hemma så jag får egentid nästan hela dagen och hoppas då hinna läsa ordentligt mycket, men det får vi se hur det blir, orkar jag inte så orkar jag inte. Det värsta just nu är nog den psykiska tröttheten för det är den som gör att jag inte kan koncentrera mig på läsningen. Det är fortfarande samma böcker som hänger med i planeringen, men jag hoppas kunna få undan i alla fall en av böckerna under helgen.



Böckerna som hänger kvar i planeringen är

Blodsband av Edvard Fenvik
Läser jag just nu











Släktstorm av Birgitta Illyés











Ilkas arv av Sara Blædel










Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar